Παρασκευή, Φεβρουαρίου 02, 2007

Ποία η θέσις μου;


Γυρνώντας απο βόλτα στο κέντρο της Λάρισας παρέα με την μηχανή, πέρασα απο την Τρίγωνη Πλατεία. Σε ένα απο τα παγκάκια στα οποία πέρασα ένα μεγάλο μέρος της παιδικής και εφηβικής ηλικίας μου είδα μια κυρία να κοιμάται. Το αποτέλεσμα ειναι η φωτογραφία παραπάνω. Η φωτογραφηση της κράτησε σχεδόν ένα λεπτό, 5 καρέ έβγαλα. Η σκέψη γύρω απο την φωτογραφία κρατάει τρεις μέρες τώρα. Δεν σκέφτηκα ούτε ένα λεπτό να προσεγγίσω την κυρία και να κάνω κάτι παραπάνω απο να την φωτογραφίσω απλώς. Δεν ενδιαφερθηκα; Δεν ηθελα να μπλέξω; Ποια η θέση του φωτογράφου απεναντι σε τέτοια θεάματα; Και καλά εγώ εδώ στην Λάρισα, ποια η θέση του φωτογράφου σε τοπία μαχών,μπροστά σε θεάματα πόνου και εξαχρείωσης; Πως να τα αντιμετωπίσει αυτα; Ποια θεση να πάρει; Εχω τόσα πολλά να πω, τόσα που σκέφτομαι, που δεν θα τα γράψω...

1 σχόλιο:

aniaris είπε...

κι αυτή μου αρέσει.έχω αρχίσει και κοιτάζω το blog σου από τα τελευταία ποστ προς τα πρώτα.αυτή θα ήταν ωραία και με χρώμα.ίσως και πιο κοντινή.μου αρεσει.